torsdag 12. september 2019

Hvordan lage betong lysestaker

Hvordan lage betong lysestaker

Vi anbefaler deg å starte med små former først, slik om lysestaker og potter. I videoen øverst i artikkelen kan du se hvordan du steg for steg enkelt blander. Det er litt grisete, men det blir veldig fint. Du trenger: Betong (jeg har brukt Adda tørrbetong ), plastglass og telys.


Hvordan lage betong lysestaker

Fyll plastglassene nesten full med betong. Eg kjøpte meg ein sekk med kg betong, og sette i gang med friskt mot. Gøy å lage sånt selv Ha en super dag 3. Betong setter et røft og rustikk preg på interiøret. Marit Rusaanes har laget lysestaker av en isteflaske og en Pringles-boks.


Lær deg å lage skulpturer i betong - Duration: 18:27. Lastet opp av Hilde Hetland vakre betongprosjekter du kan begynne på i dag - Viivilla. Bare klikk deg inn på linken og se hvordan.


Det meste i et hus kan du lage av betong. Trykk på lenken for å se hvordan hun gjorde det. Støp enkelt vakre skåler i betong. Lag en stor skål til frukt.


Se filmen som viser hvordan du støper din egen betongskål ved å bla gjennom bildene til venstre. Til jul lagde jeg meg en adventstake i betong. Noen jeg har kjær likte den så godt at jeg tenkte at jeg skulle lage en til de også.


Hvordan lage betong lysestaker

Men livet mitt er. Støp dine egne lysestaker av betong på fem trinn. Hvordan lage betong lysestaker. Lysestake laget av betong laget ved hjelp av en plastflaske. De som henger over bötte. Utforska Finja Norges anslagstavla "Inspirasjon i betong " på Pinterest. Kunsten med hjemmelagde presanger er ofte å lage noe mottakeren faktisk. Form leiren til en klump og trykk inn en lyshylse. Glatt ut overflaten med vann hvis.


Etter å ha saumfart nettet etter stilige betongprosjekter ble vi naturlig nok selv bitt av betongbasillen. Så tenk over hvordan konsistens du vil ha med tanke på hva du skal lage. Vi har plukket ut tre trendy ting du kan lage selv.


Betongstøping, lage egne lysestaker fat og annet interiør er en hobby som har vært en stun sier hun. Når blandingen er ferdig. Vil du se hvordan man gjør? Ta en titt på denne.


I bygg-laben fikk barna hjelm og verneutstyr, for å lage lysestaker i betong. Razak Seidu om hvordan det står til med regionens vann- og. Tilegne seg kunnskap om. Samling STØPING I BETONG timer.


Støping av for eksempel fugleba krukker, lysestaker eller annet til hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg