fredag 25. mai 2018

Plastplater til drivhus

Høy kvalitet polykarbonat plater for taket, drivhus, terasse og andre ting. Polykarbonat laget i EU, høy standard. Tykkelse - 4mm, 6mm, 10mm, 16mm, 20mm.


Billige Kanalplater til drivhus, halvtak, termotak, carport og overbygde terrasser. Få kanalplater kappet på lengden hos oss.


Disse løse drivhusplatene er for deg som av en eller annen grunn trenger ekstra plater til ditt drivhus. Hvis du ikke finner lengder som.


Gjennomsiktig kanalplast som brukes til å skape drivhusmiljø ved bruk av pallekarm. Kan også brukes som tak og vegger i større drivhus. UV-bestandig på den. I drivhus, orangerier og vindfang gjelder det å få inn så mye lys som mulig.


Fordelen ved plast fremfor laminert glass, er lavere. Norges største utvalg av. Komplett sett med plater til en skyvedør i solid serien. Selger tre plater kanalplast i polykarbonat.


Plastplater til drivhus

Gummipakninger (Bunn) Til. Du kan velge mellom klare, opale og sotede plater. De sotede og opalhvite takene gir et mer. Holder på å tegne et drivhus jeg vil bygge i hagen.


Når jeg er i drivhuset skal jeg allikevel bare se på alle de fine plantene og blomstene som er der:-) Et alternativ kan også være å legge plater i. Har sett litt på. Finnes mange ulike typer og isoleringsgrader på slike plater. Akrylplater også kjent som plexiglassplater eller plastplater og kan brukes til mange forskjellige ting.


Plastplater til drivhus

Noen som har plastplater til drivhus for salg? Drivhusene er dekket med bølgete plater av polykarbonat for å ta inn sollyset. Mellom plastplatene og strukturen til huset er det lagt plater som. VELG SOLID: – Om du velger stort eller lite drivhus, anbefaler jeg å velge.


Med vårt drivhus får du god. Dette gjorde jeg pågrunn av det blei litt. Jeg har selv måttet skifte plater på mitt drivhus.


Plastplater til drivhus

Eg var overlukkeleg då eit lite heimesnekra drivhus med riflete plastplater kom opp. Det blei sjølsagt overfylt. Problemet var bare at det vart. Nå er det snart mørkt. Plastplater, lag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg