mandag 25. februar 2019

Male laminat kjøkken

Vårt gamle kjøkken har fronter av plastlaminat. Vi vil gjerne bevare frontene, men gi dem en ny farge. Kan vi male over laminatfrontene ? Slik maler du laminatbenkeplaten din. Sørli forklarer at både benkeplater i laminat og tre kan males i alle regnbuens farger, du må bare gjøre.


Male laminat kjøkken

Men som husets kokk erger jeg meg grønn av et lite flatterende kjøkken. Jeg malte en gang en hvit, "deilig" laminatinnredning fra Ikea.


Male laminat kjøkken

Er du bare lei av kjøkkenet eller ønsker å friske opp litt før du skal selge bolig? Sjekk hvordan hun enkelt fikk et helt nytt kjøkken for en billig penge. Alternativet er å male de gamle håndtakene, men da bør det være. Det kan være vanskelig å få maling til å sitte godt nok på benkeplater av laminat.


Toril hadde gulnet panel og gammel kjøkkeninnredning fra tallet. Se før- og etterbildene og film om hvordan male kjøkken. Tre eller laminatdører kan males. Er dørene folierte eller i høyglans kan det være vanskelig, men det finnes smart folie eller kontaktpapir som.


Det er både raskere og billigere å male en benkeplaten i laminat enn. Du kommer langt med å male frontene. Skapdører i treverk og laminat kan males, og det tar ikke lang tid.


Dette er også et mer miljøvennlig tiltak hvis du likevel har. Sidan eg ikkje rekk svare på alle e-postar og kommentarar eg får angåande kjøkkenet, tar eg med litt info om det også.


Innlegget om korleis det. Noen vanlige verktøy og en bit av albuen fett, kan du dramatisk endre fargen og følelsen av kjøkkenet ved å male laminat kjøkken dører. De fleste møbler kan males, også de med en glatt overflate slik for eksempel. Jeg har brukt samme maling til å male skapdører og en kjøkkeninnredning.


Male laminat kjøkken

Dessuten kan alle tilbehør i form av listverk og åpne skap også males, noe som. Kjøkkenfronter i laminat har med sine gode egenskaper og sin karakteristiske. Har du tenkt at kjøkkenskapene ser litt gamle og slitne ut? Du trenger ikke kjøpe nytt kjøkken fordet, mal det heller med en ny farge!


Male kjøkkenfronter. Kan man male benkeplaten med Bengalack? Kontoret mitt var før en del av en hybelleilighet, det er derfor et kjøkken her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg