torsdag 20. juni 2019

Hjemmesnekra blomsterkasser

Har du noen materialer liggende eller har lyst på et lite byggeprosjekt? Bygg dine egne blomsterkasser. Lastet opp av MAXBO - Godt gjort! Plantekasser på hjul med espalier gir le på terrassen.


Vi viser deg hvordan du lager dem. En blomsterkasse gjør seg piffer opp hagen og du kan enkelt lage en slik kasse selv.


Se hva du kan plante her, og se forslag på hvilken blomsterkasse du kan ha i. Med planker, plastbalje, skruer og hjul kan du lage blomsterkasse som kan flyttes rundt. Jeg tenkte å bygge to store blomsterkasser til verandaen.


Etter timesvis med "googling" har jeg noen ting jeg lurer på. Da kan du lage kassen i akkurat den størrelsen du. Bygger du blomsterkassen selv blir den akkurat i den størrelsen du vil ha. Her viser Maxbo deg hvordan.


Denne kassa er laget med undervanning av lecakuler. Vakker dag deleord. Gårsdagens prosjekt var å bygge blomsterkasse. Hjemmesnekra blomsterkasse. Vi brukte oppskriften i ei bok fra Laila. Instagram posts - Gramho. Finn har snekret blomsterkasser og jeg har plantet slyngpelargonium. Det betinger jo. Vis meg deres hjemmesnekra blomsterkasser etc. Hei :D Jeg har en del plank til overs som jeg vil få brukt opp,.


Men, allikevel fikk jeg han med på mine tanker – og lørdagen ble brukt til å snekre blomsterkasser av gamle paller! Jeg skal ikke påberope meg.


I fjor snekret vi to blomsterkasser av gamle paller, og jeg er fortsatt veldig fornøyd med dem. Fuglene har riktignok forsynt seg av de små. Retro blomsterkasse fra 60-tallet. Laget i finert eik.


Blomsterkasse i tre med plexiglass i bunn selges. Første bestilling på blomsterkasser til terrasse. Gleder meg stort til å "stæsje" på.


På lørdag åpnet folk hjemmesnekra restauranter i hjemmene sine. Vi har blomsterkasser, hjemmesnekra med innv. Fornyelse på verandaen. Karipia`s Kreasjoner karipiaskreativitet.


Vi hadde hjemmesnekra store blomsterkasser langs hele leveggen. Så spylte vi og vasket verandaen med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg