tirsdag 27. november 2018

Bygge blomsterkasse

Plantekasser på hjul med espalier gir le på terrassen. Vi viser deg hvordan du lager dem. En blomsterkasse gjør seg piffer opp hagen og du kan enkelt lage en slik kasse selv.


Bygge blomsterkasse

Karin fra Hjemmefikserne viser deg hvordan. Med planker, plastbalje, skruer og hjul kan du lage blomsterkasse som kan flyttes rundt. Blomsterkassen har Ida Røssland laget.


Bygge blomsterkasse

Gi uterommet en piff med dine egne blomsterkasser laget med MULTIstolpe og. La blomstene få hedersplass på uteplassen. Gjør det selv, bygg en integrert blomsterkasse og mal i husets farge!


Det er enkelt å bygge sin egen blomsterkasse i tre. Da kan du lage kassen i akkurat den størrelsen du. Lastet opp av MAXBO - Godt gjort! Her viser Maxbo deg hvordan.


Men jeg skal lage en blomsterkasse til som er litt høyere, og da skal jeg bygge bunn i den :) Start med å feste alle hjørneplankene. Også fester du på sideplankene. Med helt enkle midler kan du bygge din egen flotte urte eller blomsterkasse til utendørsbruk.


Alt du trenger er en gammel pall av litt størrelse, en. Det å bygge en hagestue og lage ulike soner har derfor vært i fokus i dette flotte hageprosjektet. Sjarmerende nivåinndelt bakgårdshage. Har du kapp til overs fra bygging av terrasse?


Bygge blomsterkasse

Da lager du lett en blomsterkasse. Jeg tenkte å bygge to store blomsterkasser til verandaen. Etter timesvis med "googling" har jeg noen ting jeg lurer på. I denne videoen viser vi deg hvilke verktøy du trenger - og gir deg gode råd og ti.


Lyst til å lage din egen blomsterkasse ? Det er både rimeligere og mer artig med selvbygd. Sett opp en materialliste, gjør klart delene og sett de enkelt sammen. Når man først er i gang, er det like greit å bygge i levegg som plantene kan vokse mot. Her er enda flere kasser du kan lage selv.


Disse bygger du ved hjelp av betongplater og lim! Oppskriften finner du på Dreamgarden101. I filmen kan du se hvordan du gjør det og hva du. Jeg ønsket meg en stor blomsterkasse som jeg.


Bygg en blomsterkasse. Ingen hage uten blomster. Et element som går igjen i Darrens hageprosjekter er blomsterkassen. Kassene bygger du i Leca, men les dette før du begynner.


Få tips og råd i denne videoen om hvordan du bygger din egen plantekasse eller. Sneglefri blomsterkasse med jordbær og salat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg