tirsdag 24. april 2018

Heklet teppe tykt garn

Perfekt til gangen eller badet. FOTO: Ane Nærø Vis mer. Tre nå arbeidet på blikkboksen. Med en tjukk heklenål og dobbelt garn går det superraskt. Hekle ditt eget gulvteppe. Eller gjøre som her, og lage ditt eget hekleteppe. Fordyp deg i XL kjempegarn når du vil strikke, hekle eller veve. Som du kan se på bildet ovenfor, er kjempe garnet nemlig så tykt og mykt i. Når du gjør det så ligger garnnøstet nemlig stille når du hekler – ellers kan det godt.


Teppet skal hekles ved hjelp av luftmasker, fastmasker og. Går mot varmere tider, men godt med et tykt, mykt teppe over seg for det. Garnet fås kjøpt på Garnhuset i Fredrikstad. For en genial måte å lage et gulvteppe på!


Det krever ingen heklenål eller søm for å få det til, bare hendene dine. Vi forhandler tykt garn til strikking og hekling fra bl. Kjøp tykt garn på nettet med prisgaranti. Vi har rask levering.


Heklet teppe tykt garn

DROPS, Mayflower og Hoooked. Et supereksklusivt gulvteppe strikket av tykt, helnorsk garn, spunnet av spælsau. Sv: Hvilket garn til å hekle teppe med bestemorruter?


GARNKVALITET Colin (% Bomull, % Lin. Nøste ca. g = 1m) STRIKKEFASTHET. Vi ønsker å inspirere deg – både med flott design og fantastiske garnkvaliteter.


Heklet teppe tykt garn

Dale Garn er din garanti for kvalitet og faglig. Teppet er heklet i Rainbow Bamboo, som er et virkelig flott garn i. Den er heklet i Snuggle Soli som er et tykt, loddent og super-mykt mikrofibergarn med en.


I dag hekler jeg gulvteppe. Hadde noen nøster med veldig tykt garn som jeg ikke passet til det de var tenkt til. Dette heklet teppet på badet kan plasseres uten frykt - takket være eiendommen.


Heklet teppe tykt garn

Hvordan strikke en rutete, teppe, teppe laget av tykt garn, alpakka og merinoull, stor bulk hekling, strikke, uten strikkepinner og en krok: trinnvise instruksjoner. Myke, heklede masker til Theodor. Jeg har virkelig. Tykt garn med tykk heklekrok og deilige farger.


Så nydelig babyteppe du har heklet, kjempefint fargevalg! Men har jeg altså fått det for meg at jeg vil jeg hekle et teppe av Farmors garnnøster. BESTEMORSTEPPE heklet med tykk heklenål og tykt garn. Vi er den eneste garnfabrikken i Norge.


Tykk Ull, vi vet mange av dere liker. Disse garnene er spesielt egnet for et barneteppe. Da ble resultatet sånn nogenlunde likt. Til slutt heklet jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg