mandag 11. mars 2019

Erfaring med epoxy fra biltema

Erfaring med epoxy fra biltema

Jeg har en garasje jeg hadde tenkt å bruke biltemas epoxymaling på. Masse positive erfaringer med den epoxy -malingen til Biltema, både. Har lagt epoxy gulv i garasjen her, handla fra Biltema og den fungerte supert. Spørsmål til de som vet, det står max strøk på spannet, vil det.


Epoxy på garasjegulv - Forarbeid? Garasje - Detailers Club Norway innlegg 19. Her deler jeg mine erfaringer så langt. Grunnet omstendighetene har vi nå lansert tjenesten KjøpHent Drive-In.


Erfaring med epoxy fra biltema

Haster, skal gjøre i helgen! Fjerne rust, rust etere og. Teknisk - Bimmers. BMW Forum innlegg 27. Rustfjerning, "vidundermiddel" sett på Wheeler. Flere resultater fra bimmers. Male betonggulv - På siden - Mercedes-Benz Entusiastklubbs. West marine epoxy og Bas2. Jeg ser både jula og biltema selger gulvmaling til betong. Er vel ingenting som er råere enn hvitt epoxy gulv? Vet selv av erfaring at garasjegulvet måtte males etter hver vinter med piggdekk på bilen.


Erfaring med epoxy fra biltema

Ikke helt bestemt enda men hvis noen har erfaring med dette og så rop ut. Jeg var innom Biltema i går, og så at de nå fører støpeepoxy. Er det noen andre som har erfaring med denne ? Jeg har god erfaring med BilTema sin gulvmaling (bare grå).


Megaflis har helt greie fliser som ikke koster særlig mer (mindre?) enn Biltema sine. I bilen stod et år gammelt Biltemabatteri som altså hadde vært helt. Hei, jeg vil bare vite om noen har erfaring med 2K epoksymaling for et biltema ? Du må male bunnen av bilen med denne og vil ha noe i lang.


Biltema ligger mye nærmere, og isteden for å bruke Steel Epoksy som jeg først. Husk at du må ha helt rene flater når du skal lime med epoxy. Jeg har ikke erfaring med epoksykittet fra før, men den lille. Noen som har erfaring med flekklakking av silver metallik med sprayboks.


Lakken legger jeg på med den beste sprøyta fra Biltema.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg