mandag 27. mai 2019

Heklet teppe av plastposer

Heklet matte av plastposer. Endelig har jeg fått gjort noe som jeg har. Disse damene plukker plastposer fra naturen og søppeldyngene.


De samles for å lære hvordan de lager “tråd” av posene før de tryller frem vakre vesker, hatter. Posane er hekla i 1prosent bomull som kan vaskast, ja, kokast om dei blir skitne.


Heklet teppe av plastposer

Eg har laga ei hekleoppskrift etter mine prøvehekleposar. RIMELIG RASKT: – Det tar bare et par kvelder å hekle seg en gratis. Strikke med plastposer - en flott måte å bygge nyttige ting i livet og vakre kvinner tilbehør!


Lær å strikke hekle teppe med plast søppelsekker. Matte heklet av filler. Kan du hekle, kan også du lage din egen gulvmatte! Jeg vet ikke hvem som har heklet denne fine runde grønn-blå matten.


For en genial måte å lage et gulvteppe på! Det krever ingen heklenål eller søm for å få det til, bare hendene dine.


Heklet teppe av plastposer

Lastet opp av ExpressionFiberArts Hvordan hekle A. I denne DROPS video viser vi hvordan du hekler diagram A. Syntetisk matta for hvilken søppel eller konvensjonelle plastposer sitter på strimler. Dette heklet teppet på badet kan plasseres uten frykt - takket være. Har bare heklet i vei, så mønster fins ikke :-) New mat finishe and I have used. Det nye nå er at vi tilbyr teppeheklekurs hvor man kan lære å hekle sitt.


Slik kan du dekorere hjemmet ditt med et lekkert, hjemmelaget teppe, eller gi. Bergen ble det dessverre slik at våre gamle plastposer ble delt ut. Linpose til å ha plastposer i. Stor duk med hekling Str 30x30cm. Duftepose og såpe.


Her har du et nytt teppe å starte på og kanskje vil pinnene gå. Rug: En plastpose teppe mønster er tilgjengelig på Thrifty Fun.


Strikket teppe finnes i alle rom, på bakken foran inngangsdøren eller i landet. Craftswomen bruker en rekke materialer, fra dyr ull til flerfarget plastposer. Nemlig det å hekle matter av gamle sengesett.


I dag satte jeg meg ut i sola og heklet matta ferdig. Jeg husker vi hekla matter av plastposer for mange mange år siden :) De ble ikke så gode å tråkke på. Nett til plastposer. Jeg fikk ett spørsmål ang gjenbruk av plastposer av ei venninne,skal gruble litt mer på det;) men.


D et er mange som ønsker ein framgongsmåte på å hekle teppe av stoffremser. Trekk en plastpose rundt vinkartongen og la den være i ugla mens den tørker. Toving: se side 1. Mål før toving: Ca 1X 2cm. Mål etter toving: Ca 1X 2cm.


Kom på at da jeg var lita hekla vi runde matter av plastposer Bare pass på å øk litt jevnt fordelt i omgangene, så matta blir. Rydd en strand og strikk en lapp! Håpets katedral hapetskatedral.


Heklet teppe av plastposer

Klipp en lang strimmel av plastpose (i ring nedover), og strikk i vei. Vi vil etterhvert komme med oppskrift på både strikka lapp og en rund hekla lapp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg