torsdag 12. desember 2019

Snekret putekasse

Så enkelt kan du snekre en putekasse selv. Følg stegene og du har en splitter ny putekasse til oppbevaring. Vi vet hva du trenger av materialer og verktøy, og viser deg hvordan du gjør det steg for steg.


Snekret putekasse

Fra før har han blant annet pusset opp en leilighet og snekret leveggen på terrassen. Hans vurdering er at dette er en enkel og overkommelig jobb de fleste kan. Nå er det slutt på dårlig kvalitet og utettheter. Her er en hjemmelaget putekasse som holder.


En putekasse som også kan brukes som sittebenk, bygger du enkelt selv. Særlig dersom du får skåret platen der du kjøper den, fordi da er den. Jeg har et lite problem.


Vi har mer puter enn vi har plass til så jeg må til med hammer og sag for å få snekret en vanntett putekasse. Bygge vanntett putekasse selv? Snikksnakk, pølsevev.


I sittegruppa jeg lagde på verandaen min laget jeg også putekasse nedi. Utorlig kjekt siden jeg ikke har så stor plass :) Her kan dere se hvordan jeg laget den :). Scroll for details. Lastet opp av Helen Korbi Byggmakker DIY: Hvordan bygge utebenk med oppbevaring.


Snekret putekasse

BufretOversett denne siden29. Denne Pinnen ble oppdaget av Talgø. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Mange går for en diger putekasse, men er plassen begrenset må man se etter andre alternativer. For dager siden - Stor snekret putekasse i tre. Kjekk til både oppbevaring av puter og som sittebenk.


Se oppskrift på hvordan du enkelt kan snekre din egen sittebenk med oppbevaring på terrassen. Derfor bygger vi nå en hjørnesofa som også skal fungere som putekasse når putene ikke er i bruk.


Kanskje er det flere enn meg som kunne. En kasse til putene er et perfekt oppbevaringssted. Velg mellom forskjellige favoritter blant putekasser av kunstrotting, plast eller tre. Bildet er ikke fra min balkong, men bare for å se vise.


Registrert Dato: Søndag 29. Nytt parti store Keter Putekasser ! Ventilerte, 5liter, gassdemper i lokk, kanon kvalitet Lokket tåler 300kg, so her får du ekstra sitteplass med på kjøpet vi. Eventyret ved bekken DIY Ferdig snekret, n gjenstr pussing, maling og oppheng.


Her fr du ogs veiledning til hvordan du. Snekre putekasse. Vi har ein del hagemøbler med puter som er for store til standard putekasser. Mannen min er sånn passe handy, og snekret en kasse på bestilling fra meg.


Snekret putekasse

Det gir dessuten stor mestringsfølelse å ha snekret den på egen hånd! Hva slags materiale skal du bygge putekassen din i? Ellers tipset noen meg om å snekre en putekasse og putte en stygg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg