tirsdag 27. mars 2018

Betongmaling biltema

Matt, diffusjonsåpen vannfortynnbar maling for mineralsk underlag på fasader og grunnmurer ute, samt for vannutsatte vegger og tak innendørs, f. Kombiner med fargeflak som du kaster opp og lar falle ned i våt maling ved det andre strøket. Disse gir gulvet en skiftende effekt. Slip lett med et fint slipepapir. Malingen er vannbasert og slitesterk.


Betongmaling biltema

Gir et halvblankt resultat. Fleksibel maling som kan brukes på forskjellig underlag som tre, betong, treverk, møbler og lister. Pris per liter 39. Vannbasert, 2-komponents epoksymaling som egner seg til f. Ved krav til fuktgjennomtrengelighet anbefales ikke mer enn to.


Har lagt epoxy gulv i garasjen her, handla fra Biltema og den fungerte supert. Spørsmål til de som vet, det står max strøk på spannet, vil det. Epoxy på garasjegulv - Forarbeid? Mitt lille garasje prosjekt - Garasje - Detailers Club.


Betongmaling biltema

Noen som har prøvd 2K gulvmaling fra Biltema? Annet › Annet BMW og motorpratbimmers. Brukte sandblåsesand fra Biltema. Jeg ser både jula og biltema selger gulvmaling til betong.


Betongmaling biltema

Jeg tipper jeg går for noe vanlig betongmaling el noe som er litt "rimelig" så får det. Hvilken malig er best, og finnes det maling for betonggulv?


Den vil jeg tro holder bra, men biltema produket var som sagt bare maling. Mer eller mindre alt er nå grunnet med Biltema epoxy primer, og motorrom og noen andre steder har jeg brukt Biltema grå 2-komp maling. Beskrivelse og egenskaper.


Jeg vil male gulvet med epoxy. Skal jeg velge løsemiddelbasert eller vannbasert maling ? Løsemiddelbasert maling brukes der det kan være urenheter i. BEST I TEST AV MALING OG BEIS: Biltema, Rusta og Teknos kåres til best i test av svenske Folksam, som har testet malingsprodukter for.


Tapetlim fra Biltema. Butinox takvegg hvit maling. Det er jo nesten Biltema -pris.


Ellers er det veldig vanskelig å finne noen priser på nett på maling, men jeg innbiller meg at f. Skaller malingen av den pussede murveggen? Det skyldes ofte at fukt har samlet seg bak malingen, fordi den er for tett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg