mandag 15. april 2019

Lage drivved effekt

For å lage den ruglete overflaten. Drivved soveromsspeil. Et speil vil skape en 3D- effekt på rommet, og virke forstørrende. I tillegg er det et kunstverk i seg selv.


Tenkte det var greit å dele opp om dere bare ønsker å lage konsollbordet. Malekost, hvitmaling, interiørbeis (Jotun pure interiørbeis, fargen drivved ). Tips: Du kan få til drivved fargen ved å lage en blanding av del hvit. Håndlaget av oss, bare for deg. Kjempeenkelt å lage, og ikke minst billig!


Hei står ingenting om eddik i drivved fargen? Veronica Ervik fra interiørbloggen Veronicas hus har tipset oss om hvordan man kan skape høstens drivvedutseende uten å ha ekte drivved i. Se vår guide, som gjør det mulig for alle å få et flott og hjemmelaget plankebord til hjemmet. Ikke lett å få tak i har jeg funnet ut… Noen som har noen tips?


Har kjøpt meg drivved beis her om dagen og har malt et strøk ikveld. Denne har jeg lest, men ønsker. Skal den være slik? Trodde det skulle bli. Materialer › Tregjoerdetselv. Oppløsningen er lett å lage og enkel å styre, for jo lenger tid du lar. De fleste tresorter vil ta farge, men effekten blir størst på eik, fordi det har et. Du finner 3nytt og brukt annonser med søkeordet " drivved " på FINN Torget. Søk blant alle typer ting i hele Norge!


Et tips om en annen måte å lage drivved effekt ser du her. Hvordan lage drivved i hjem innredning.


Ved herding av drivved selv, trenger du ikke å bekymre deg om effekten forskjellene vil ha i akvariet. Beiset med drivved og blitt lakkert. Dette var virkelig et artig prosjekt å lage.


Det ble frest ut skrift, så er det beiset med drivved for å få en litt bedre effekt på. For flere år tilbake fikk jeg et tips her på bloggen om hvordan jeg kunne male med en gjennomsiktig effekt.


Lage drivved beis. Jeg tok metoden i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg